050-2701712

מד לחות וטמפרטורה והשימוש בו

מד לחות וטמפרטורה

כדי להקל על בעלי המקצוע שלא יסחבו לעבודתם מספר רב של מכשירי מדידה ובדיקה יצרו ערכות מכשירי בדיקה ומדידה עם כמה גששים שונים שכל גשש מיועד לבדוק פרמטר שונה. ערכות הבדיקה כוללות גוף תצוגה רגיל או מתקדם. כאשר מחברים לגוף התצוגה גשש מסוים הוא מיד בודק את הפרמטרים המיוחדים לאותו גשש. קיים מכשיר למדידת עובי צבע על מתכות, מכשיר למדידת תנאי סביבה, מדידת עובי צבע על חומרים שאינם מתכתיים, כגון מדידת לחות בטון, עץ ועוד. כמו כן מכשיר למדידת מליחות ומדידת קשיות, מכשיר הבודק חספוס או מד לחות וטמפרטורה

מכשיר מד לחות וטמפרטורה

במהלך טיפול מוקדם ויישום של מערכות ציפוי התנאים הסביבתיים הם גורמים מרכזיים שיש להם השפעה על ביצוע ארוך הטווח של הציפוי על מבנה פלדה וחומרים אחרים. מכשירי מד לחות וטמפרטורה מפקחים על תנאי הסביבה לפני הצביעה ואחריה. מד לחות וטמפרטורה בודק אם עומדים בדרישות התקן עבור הכנת המשטח המיועד לצביעה. הוא בודק את התנאים הסביבתיים ומטרתו העיקרית היא לענות על דרישת יצרני הצבע במפרט הטכני. עד הפרש של שלוש מעלות בין הטמפרטורה של החומר הנצבע לבין נקודת הלחות על פני השטח המהלך הצביעה.

קיימים שני סוגים של מכשירי מד לחות וטמפרטורה הבודקים את תנאי הסביבה. מכשיר DPM רגיל, ודוגם נוסף אשר נצמד לאלמנט למשך תקופה ארוכה.

מכשיר DMP רגיל POSITector 

המכשיר מודד ומתעד תנאי סביבה ותנאי אקלים. במגוון יישומים והוא בעל מסך צבעוני עם מצב דגימה אוטומטי ולוח מקשים מעוצב לניווט מהיר. המכשיר מתעד נתונים במרווחי זמן הנבחרים על ידי המשתמש. עמיד במזג אוויר אבק ומים.

למכשיר שני סוגי גופים גוף סטנדרטי המאחסן 2500 מערכי נתונים. אפשר לצפות בהם באופן ישיר על גבי מסך מגע USB ועם תצוגה צבעונית. אפשר לקרוא אותם מהאחסון. מצב הדגימה אוטומטי אשר פועל ללא השגחה. בעל סוללות למשך שישים שעות. גוף מתקדם המאחסן 250,000 מערכי נתונים עד 1,000 אצוות. מצב הדגימה של הנתונים שהוא מודד משופר אוטומטי, בתצוגה גרפית צבעונית והוא מכבה את המכשיר בין הקריאות.

התצוגה מובנית לשם הורדת הנתונים הנבדקים על ידי בלוטוס ואינטרנט אלחוטי ועל ידי קישורית USB מוארת.

דוגם נקודת לחות וטמפרטורה

גשש דוגם מתחבר אל מבנה הפלדה בצורה מגנטית מיועד לניטור תנאי סביבה עד 200 ימים. הוא מודד ומתעד את תנאי האקלים בסביבה, בודק לחות יחסית, טמפרטורת נקודת הלחות. טמפרטורת אוויר, טמפרטורה של פני השטח, וגם הבדלים בין טמפרטורת הלחות ופני השטח.

מד לחות וטמפרטורת לבטון

מד לחות וטמפרטורה לבטון הוא הכרחי כדי למנוע כישלון בריצוף. את הבדיקה מבצעים לפני ציפוי מגן או הריצוף, כאשר רמת הלחות גבוהה היא עלולה להצטבר מתחת לריצוף ולשנות אל צבע הריצוף או להיווצרות של בועות בריצוף, הדבקה לא יציבה או היצרות עובש.

 

 

 

הקלד/י מילה לחיפוש..

התחל שיחה
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?